Kaldığımız Yerden Devam


Son Podcast yayınımdan beri digital medya mecralarımda neler yaptım neler paylaştım ve yılbaşına kadar olan süreçte neler yapmayı  planlıyorum temalı bir sohbet gerçekleştirdim. 
Umarım Beğenirsiniz.

Bu yayının transkriptini (Yazılı dökümünü) aşağıdadır.

Kaldığımız Yerden Devam

Herkese tekrar merhaba. Murat Avcı ile Hayattan Hikayeler kanalımda yeni yayınıma hoşgeldiniz.

Bu bölümün ismi dikkatinizi çekmiş olabilir. Kaldığımız Yerden Devam.

Bu başlık ne anlama geliyor diye merak etmiş olabilirsiniz. Cevap şu. Bir süreden beri yeni podcast yapamadım kendimce mücbir sebeplerden dolayı. Ama o mücbir durumları hallettim ve kaldığım yerden yayınlarıma bugün itibari ile devam ediyorum..

Ayıptır söylemesi evi boyattık fakat boyacı ustalarıyla epey uğraştık, maalesef ev boyatma sürecimiz gereğinden fazla uzadı.  Uzadı derken, tabiki ev bir günde boyandı ama o bir güne gelinceye kadar geçen süreç biraz sıkıntılı oldu maalesef. –işini düzgün yapan ustaları tenzih etmekle birlikte- bazı boyacı ustalarında maalesef epey sıkıntılar var. Ben kendimi bildim bileli, küçüklüğümden beri bu işler  böyle maalesef. Neyse atlattık bitti. Darısı bu işlere niyetlenenlerin başına diyelim.

Evet bu yayında neler konuşacağız? Spesifik bir konudan ziyade, bu yayın, biraz ara verdiğim bir sürenin üstüne yapılan ilk yayın olduğu için , son podcast yayınımdan beri medya mecralarımda neler yaptım biraz bunlardan bahsetmek istiyorum.

Bu arada şu hatırlatmayı yeri gelmişken yapayım. Tüm platformlardaki yayınlarım hakkında bilgi verdiğim ve ayrıca yazılarda yayınladığım bir bloğum var. Murat Avcı Yayında (muratavciyayinda.blogspot.com).

Aslında buraya zaman zaman göz atarsanız yayın mecralarımda neler yapmışım görme şansınız olur.

Evet son podcast yayınından beri neler yapmışım anlatmaya başlıyorum.

1)  İlk olarak, 2000 ve 2008 yıllarında iki defa ziyaret ettiğim Taylandın başkenti Bangkok hakkında bir yazı yayınladım bloğumda. 2012 yılında bir ekonomi dergisinde gezginin günlüğü diye bir köşem vardı. Her sayıda seyahatlerime ilişkin bir yazı yayınlıyordum. İşte Tayland seyahatlerime ilişkin bir yazıyı bu dergi içi o dönem kaleme almıştım. Evet bu yazıyı şimdi tekrar bloğumda yayınladım. Tayland gerçekten doğasıyla kültürü ile insanları ile tropik meyveleri ile, sokak lezzetleri ile ve eğlenceleri ile görülmesi gereken bir ülke.

Kendi seyahatlerimden izlenimlerim ile oluşturduğum yazıyı muratavciyayinda.blogspot.com adresinden  yani bloğumdan okuyabilirsiniz. 

2)   Gelelim bir diğer konuya, Bu yaz günübirlik bir Kınalıada gezisi yaptım. Bu geziye ilişkin kısa bir video oluşturdum. Bu videoyuda Youtube kanalımda ve bloğumda izleyebilirsiniz. 

3)  Youtube demişken, 2009 Yılı Kurban Bayramında Azerbaycan’ın başkenti Bakü'ye yaptığım geziden parçalarla oluşturduğum videoyu gene Youtube kanalımda ve bloğumda yani muratavciyayinda.blogspot.com adresinde izleyebilirsiniz. 

4)  Ve son olarak, Birkaç hafta önce bir vesileyle günübirlik Ankara’ya gittim. Ankara’ya gelmişken Büyük Önder Mustafa Kemal Atatürk’ü ziyaret etmemek olmaz deyip Anıtkabir’e de uğradım. Burada geçirdiğim birkaç güzel saati içeren kısa bir video oluşturdum. Bu videoyu da  Youtube kanalımda ve bloğumda izleyebilirsiniz.

Evet son podcast yayınımdan beri, medya kanallarımdaki aktivitelerim bunlardı. Gördüğünüz gibi, podcast yayını yapamasam da çokta boş durmuş sayılmam son birkaç haftada.

Arkadaşlar ayrıca Patreon’da bir hesap açtım. Patreon bildiğiniz gibi, ilgiyle takip ettiğiniz kişilere maddi destek sağlayabileceğiniz bir platform. Tüm medya mecralarımda yaptığım yayınları yani, youtube videoları, podcast yayınları ve blog yazılarımı, Patreon sayfamda da paylaşıyorum. Beni buradanda takip edebilirsiniz ve yayınlarım için bana  destek olmak isteyenlerde patreon üzerinden bana destek olabilir.

Evet, yayını kapatmadan birazda önümüzdeki yılbaşına kadar yapmayı planladığım aktivitelerden bahsetmek istiyorum.

Size biraz önce Tayland seyahatim ile ilgili bloğumda yayınladığım yazıdan bahsettiğim. Muhteşem ülke Tayland hakkında, kendi gezi izlenimlerimi de baz alarak bir podcast yayını yapmayı planlıyorum. Muhtemelen gelecek haftaki yayınım Tayland olacak. Bence çok güzel bir yayın olacak kaçırmayın derim.

Ve önümüzdeki yayın dönemi için planladığım röportajlar var. Bunlarda ilginizi çekecektir. Çünkü konuları gerçekten bir çok insanın dinlemek istediği türden olacak.

Eşimin bir yeğeni var. Bu sene üniversiteyi bitirdi ve work and travel kapsamında yaklaşık 4 aydan beri Amerika Birleşik Devletlerinde. Gelecek hafta İstanbul’a dönecek. Kendisi İstanbula geldikten sonra, work and travel hakkında ve amerikadaki 4 aylık iş ve eğlence yaşamı hakkında bir röportajım olacak. Çünkü çok güzel videolar attı amerikadaki seyahati boyunca.  Çalışma kısmını tam bilemiyorum ama iyi eğlendiği kesin.

Evet work and travel ile yurtdışına çıkmayı amaçlayan gençlerin ilgisini çeken bir yayın olacak kesinlikle. Başvuru süreçleri, vize süreçleri, amerikada çalışma süreci vs, bizzat yaşayan birinden dinleme şansınız olacak. 

Ve diğer bir röportajımda iş yaşamında bir başarı hikayesi. Basit diyebileceğimiz düşük maaşlı bir iş yapan bir arkadaşımın şu anda kendi bölgesinde oldukça popüler  ve  iyi para kazanan bir organizatör olma aşamalarını bizzat kendi ağzından dinleyeceğiz.

Azmin elinden bir şey kurtulmadığını bu röportajda ilk elden duyacaksınız ve varsa hayalleriniz, belkide bu hayallerinize daha sıkı sarılacaksınız. 

Ve biliyorsunuz abim İsmail Avcı’nın  kendi anılarından oluşturduğu Hikayeler kitabından zaman zaman kısa hikayeler okuyorum. Bu yayınlarım gene devam edecek. Bunlardan birinde, eski Galatasaray hocalarından İngiliz Mancel’ın yıllar önce  bizim Zetinburnundaki gecekondu evimize ziyaretini , abimin gözünden tekrar hatırlayacağız. Bende o dönem çok küçük olduğum için,  hayal meyal hatırladığım kadarıyla kendime ait birkaç cümle ekleyeceğim tabi.

Evet tabi bunların dışında o andaki gündeme göre yada canımın isteğine göre farklı konularda girecek araya.

Bahsettiğim röportajları youtubedan canlı yayın olarak yapıp daha sonra sesleride podcast olarak ayrıyeten yayınlayabilirim. Yada sadece podcast yapıp video yapmayabilirim ona süreç içine bakacağız. 

Video demişken son olarak, bu yaz Avşa adasında 15 gün geçirdim. Dolayıyla Avşa ve Marmara adası görüntülerinden oluşan kısa bir video yayınlayacağım. 

Geldik yayınımızın sonuna. Beni dinlediğiniz için çok teşekkür ederim. Düşüncelerinizi ve isteklerinizi iletişim kanallarımdan benimle paylaşabilirsiniz.

Herkese iyi günler dilerim bir dahaki yayında buluşmak üzere hoşçakalın.

...................................................................................................................

----------------------------------------------------------------------------------------------------- Patreon'da beni desteklemek isterseniz işte linkim Murat Avci İle Hayattan Hikayeler are creating podcasts, videos, blogging | Patreon -----------------------------------------------------------------------------------------------------
Youtube Kanalım
Website ve Bloglarım
Ücretsiz E Kitaplar



İlgili kelimeler: murat avcı podcast, kaldığımız yerden devam, bakü, kınalıada, tayland, bangkok

 

Yorumlar